Dil Eğitimi

Öğrencilerin bir dili öğrenirken yakınsak gelişim alanındaki öğretmen, ebeveyn gibi yetişkinlerle etkileşiminin yabancı dil öğreniminde kolaylaştırıcı olduğu bilinmektedir.

 

Etkili ve kalıcı dil ediniminin, günlük yaşamsal deneyimler ve nitelikli tasarlanmış öğrenme ortamları ile mümkün olduğuna inanmaktayız.

 

Okulumuzda öğrencilerimize bu deneyim ve nitelikli etkileşim, Türk ve yabancı sınıf öğretmenlerinin eş zamanlı derse girmesi ve ders dışı zamanlarda çocukların dil gelişimini destekleyecek yaşantı ve paylaşımlarla çeşitli etkileşim ortamları yaratmaları ile sağlanır.

 

Okulumuzda yoğun bir İngilizce eğitimi uygulanmakta ve öğrencilerin uluslararası programlarla desteklenen yabancı dilde konuşma, yazma ve anlama becerilerinin üst düzeyde geliştirilmesi hedeflenmektedir.

 

Ana sınıfı ve İlkokul 1. ve 2. sınıflarda temel düzeyde ve öğrenci odaklı aktiviteler, oyunlar, şarkılar, drama, kısa film ve hikayeler aracılığıyla verilen İngilizce eğitimi, Türk ve yabancı öğretmenler tarafından çift dilli (bilingual) olarak yürütülür. 3. sınıftan itibaren öğrencilere İngilizce dilbilgisi, okuma, yazılı anlatım, sözlü anlatım ,dinleme, anlama ve iletişim kurma becerileri kazandırılır.

 

Öğrencilerimiz ilkokuldan getirdikleri dil becerilerinin üzerine ortaokulda aldıkları yabancı dil eğitimi ile 8. sınıfın sonunda, İngilizce’yi hem yazılı hem de sözlü olarak kullanarak etkili iletişim kurabilecek, dile yönelik kazanımlarını gerçek yaşamla ilişkilendirilebilecek düzeye gelirler.

 

İleri düzeyde İngilizce eğitiminin verildiği lisede ise öğrencilerimizin ulusal ve uluslararası platformlarda evrensel dil olan İngilizceyi rahatlıkla kullanabilir ve kendilerini en iyi şekilde ifade edebilirler. İngilizce derslerinin yanı sıra lisede Matematik, Fizik, Kimya ve Biyoloji dersleri de İngilizce olarak verilir.

 

Liseden mezun öğrencilerimiz gelecekteki üniversite eğitimlerinde ve iş yaşamlarında İngilizce’yi başarıyla kullanır ve dünyanın neresinde isterlerse üniversite eğitimi alabilecek düzeye ulaşırlar.